Během půl roku kampaň GenGNJ ukázala 20 zajímavých příběhů našich absolventů. Nešlo jen o představení rozličných povolání, ale i o životní postoje, význam vzdělávání a vize. Jsme rádi, že odezva kampaně byla na facebooku velká, počty návštěv se šplhaly pravidelně k tisícovce, což pomohlo k šíření poslání naší školy – „být rozcestníkem ke skvělé kariéře“. Kampaň je však u konce a po jejím vyhodnocení bychom rádi pokračovali ve sdílení zajímavých příběhů formou odkazu na webové stránce GNJ. Děkujeme ochotným a milým absolventům za jejich myšlenky a stálé souznění se střední školou, která je přivedla k maturitní zkoušce. Kampaň má však navazující inspiraci a to je plán zorganizovat v lednu 2019 první ples GNJ pro absolventy a přátele školy. Patrik Kočí – tvůrce myšlenky GenGNJ.