Ve středu 29. září do semináře z leadershipu zavítala Adéla Jedlitschková, aby žákům vyprávěla svůj příběh. Žáci se tak dověděli, jaké aktivity čekají každého autora knihy, který se rozhodne vydat svých prvních 1000 výtisků. Seminaristé mohli projít cestou od prvních snů a vizí až po skutečné vytištění knihy, kterou je možné vidět na pultech knihkupectví. Dvě vyučovací hodiny naplnila Adéla řadou historek, zkušeností, zážitků, které mohou být inspirací pro mladé začínající podnikavce. Stěžejním tématem pak byla možnost vybrat si peníze na úvodní investice pomocí HitHit Crowdfundingu. Posluchači přemýšleli nad reklamou v HitHitu, nabídkami služeb, public realtion a síťováním pro zajištění prodeje v distribuční síti. Beseda byla realizována v rámci Šablon pro střední školy z prostředků MŠMT ČR a OP VVV. Patrik Kočí