Fenomén Beat Saber vstupuje do učeben Novojičínského gymnázia.
Společnost Beat Games podpořila výuku a zájmové kroužky zapůjčením několika
licencí fenomenální dynamické hry na protažení těla a rozvoj soustředění.
Začít hodinu společným “šermováním”, nebo si v polovině hodiny protáhnout
tělo 5 minutovým soubojem, to je cesta k prokrvení těla, zábavě i přílivu energie.
Děkujeme společnosti Beat Games za podporu a věříme, že si naši žáci
pořídí tuto dynamickou hudební hru i pro domácí zábavu. Rozhodně doporučujeme.
Virtuální realita pořízená z prostředků EU a MŠMT ČR v rámci projektu
iROP tak může sloužit nejen ke vzdělávání, ale i k pohybovým a relaxačním
aktivitám ve výuce a volnočasovým akcím pro žáky.
A co vlastně na Beat Saber ve výuce říkali žáci?
"Hra Beatsaber byla skvělá hra na virtuální realitu, dobrá hudba, styl hraní,
skvělý rytmus. Kdybych vlastnil brýle na VR, toto by byla první hra, kterou bych si koupil." MM
"Laborky do fyziky jsem si moc užil a naučil jsem se mnoho nových věcí.
Hraní Beatsaberu byla velká zábava a nebylo to ani těžké zapojit.
Bylo to velice dynamické a fyzika byla všude okolo." KD
"Dnešní dvouhodinovka fyziky se mi líbila. Byla kreativní, aktivní
a byla v ní dobrá atmosféra." KA
"Tato hra byla sranda. Přišli jsme na multiplayer a bojovali proti sobě." KK
"Bylo to skvělý!!! Opravdu jsem si užil." KA
"Hraní beatsaberu byla zábava, jen jsme neseděli a nehráli nějaké nudné hry.
Beatsaber je opravdu zábava. Nejvíce mě bavilo hrát v týmu a soutěžit." MK
Patrik Kočí, manažer projektu iROP