Žáci 2. G dostali zapeklitý úkol, pokusit si vymodelovat některé situace, o kterých se teoreticky učili v hodinách biologie - geologie. V aplikaci Google classroom jim byly sdíleny potřebné návody a oni sami v domácích podmínkách si vytvářeli sopky, lávové lampy, či gejzír pomocí limonády a bonbónů. Někteří trpělivější se pustili i do dlouhodobého pokusu a to růstu krystalů, které se rozrostly kolem nitě či jen tak po sklenici. Ze získaných videí je patrné, že se jim nejen dařilo, ale přípravy a samotné pokusy je bavily. Naprostá většina si vzala jako své asistenty členy rodiny, kterým trpělivě vysvětlovali, co a kdy mají dělat, což velice vítáme, že se takto aktivně zapojují do distanční výuky.
Ukázky videí z domácí tvorby:
klikněte na link ke složce na Google Disku
Zuzana Jalůvková,
vyučující matematiky a biologie