V úterý 1. února dopoledne se mohli žáci semináře Business 21. století setkat s akademiky Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné (Slezská univerzita). První dvouhodinovka se zaměřila na koncept Lean Canvas. Jedná se o obchodní model, který pomáhá inovativním projektům a start-upům efektivně utřídit představy o podnikatelském záměru. Lean Canvas se uplatňuje v businesse od roku 2010 díky Ash Mauryovi a stále má svůj význam v oblasti plánování, analýzy, harmonogramu a řízení lidských zdrojů. Druhá dvouhodinovka se točila kolem marketingové kampaně. Žáci se v praktických aktivitách zamýšleli nad segmentací trhů, targetingem a následným positioningem výrobku. Výuka byla praktická, plná diskusí a aktivit. Děkujeme tímto akademikům za jejich čas, nadšení a výuku našich žáků. Věříme, že nové znalosti a dovednosti využijí seminaristé při přípravě maturitního plesu.

Patrik Kočí, koordinátor spolupráce školy s partnery